دانلود آهنگ شاد

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

دانلود آهنگ شاد

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵ ب.ظ

ریمیکس مهدی جهانی میزنه پر

دانلود ریمیکس جدید مهدی جهانی بنام میزنه پر

میکس جدید این ساعت : دانلود اهنگ میزنه پر میزنه پر دلم واسه چشای رنگیت ریمکیس با صدای

هنرمند مهدی جهانی با بهترین کیفیت ممکن ( 320 – 128 ) از رسانه میفا موزیک

Mehdi Jahani Mizane Par Download New Remix Mp3

دانلود ریمیکس مهدی جهانی میزنه پر

متن ریمکیس میزنه پر مهدی جهانی

|──── ♩♬♭♪ ────|

نذار دلت ازم فاصله بگیره ♭

کاش چشمات منو ببینه

بیا همین الانشم دیره نرو ♭

نمیخوام اصلا کسی تورو ببینه

از آسمونم ماهمو بگیره♭

گل سرخمو از شاخه بچینه نرو

──♭──

میزنه پر میزنه پر دلم واسه♭

چشای رنگیت هی میشه تنگ

اینو بدون از آسمون حتی♭

اگه بباره سنگ کنارتم

میزنه پر میزنه پر دلم واسه♭

چشای رنگیت هی میشه تنگ

──♭──

اینو بدون از آسمون حتی♭

اگه بباره سنگ کنارتم

بهم زنگ بزن نمیبره خوابم♭

من یه قایق تنها رو آبم

هرچی بدی کنی♭

بازم بی حسابم با تو

──♭──

این خیابونا میاره تورو یادم♭

اگه نباشی تمومه کارم

بیا تا خوب شه حالم خرابم با تو♭

میزنه پر میزنه پر دلم واسه

چشای رنگیت هی میشه تنگ♭

اینو بدون از آسمون

──♭──

حتی اگه بباره سنگ کنارتم♭

میزنه پر میزنه پر دلم واسه

چشای رنگیت هی میشه تنگ♭

اینو بدون از آسمون

حتی اگه بباره سنگ کنارتم♭

ریمیکس مهدی جهانی میزنه پر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۵
saman jadid

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:

 

خرید فالوور clubhouse

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی