دانلود آهنگ شاد

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

دانلود آهنگ شاد

بهترین اهنگ های شاد ایرانی

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ امید جهان پنجره

دانلود آهنگ امید جهان پنجره

همراهان میفا موزیک با ♪ دانلود اهنگ از پنجره کنی نگاه

با دو تا چشمامون سیاه از امید جهان به همراه پخش آنلاین

و کیفیت عالی 320 mp3 هم اینک برای دانلود قرار گرفت.

Omid Jahan – Panjereh Download New Song Mp3

ترانه سرا و ملودی : محمدی کلهر / تنظیم کننده : دانیال محبوب

سبک موزیک : پاپ عاشقانه | پخش کننده : رسانه میفا موزیک

دانلود آهنگ امید جهان پنجره

امید جهان پنجره متن ترانه

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

من عاشق یکی شدم  ♭♪

که عاشقانه با منه ♭♪

عوض میشه حال و هوام ♭♪

وقتی باهام حرف میزنه ♭♪

این حالت عشق منه ♭♪

بدون اون نمیتونم ♭♪

وابستگی دارم بهش ♭♪

من دردمو اون درمونه ♭♪

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

من عاشق یکی شدم ♭♪

که عاشقانه با منه ♭♪

عوض میشه حال و هوام ♭♪

وقتی باهام حرف میزنه ♭♪

این حالت عشق منه ♭♪

بدون اون نمیتونم ♭♪

وابستگی دارم بهش ♭♪

من دردمو اون درمونه ♭♪

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

از پنجره کنی نگاه ♭♪

با دو تا چشمامون سیاه ♭♪

عقل و هوش از سرم میرفت ♭♪

یه وقت نشی از من جدا ♭♪

 

دانلود با کیفیت 320

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۰
saman jadid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی